U svojoj prasi smo imali dosta selidbi koje spadaju u međugradske selidbe, tj. mora se prevesti nameštaj, pokućstvo, inventar firme i slično, od jednog grada do nekog drugog.
Česte zahteve imamo za selidbe Beograd, i to je zato što je Beograd sam centar, sedište svih urbanih dešavanja, kako poslovnih, tako i kulturnih, društvenih… Ako vas u Beograd vodi dobro plaćen posao koji ste upravo dobili, onda je pravi trenutak da počnete da razmišljate o selidbi.
Postoje i situacije kada selimo studente, jer žele da studiraju na primer, u Novom Sadu ili u Beogradu. Ovo su preseljenja iz manjih gradova ili mesta u Srbiji, tako da cena međugradskih selidbi zavisi pre svega od udaljenosti između ta dva grada, ali i od obima celog posla.
Naime, nije svejedno da li selimo višečlanu porodicu, koja ima dosta pokućstva, pa moraju da se angažuju čak dva kamiona, ili selimo samca ili možda studente… Firme su takođe priča za sebe, i tu se dešava da svoj biznis ljudi žele da presele iz jednog grada u neki drugi. Najčešće međugradske selidbe firmi radimo vikendom u ranim jutarnjim satima kada firma i zaposleni radnici ne rade. Ceo posao mora da se završi do nedelje uveče kako bi firma i zaposleni radnici mogli ne smetano u ponedeljak da rade.
Kod selidbe je najvažnije da se obavi procena. To bi značilo da je dovoljno da uputite jedan telefonski poziv i onda ćemo doći u vreme koje vama odgovara da se o svemu lepo dogovorimo. Procenićemo šta sve treba da se prevozi, dakle, koliki je obim posla, koliko ljudi treba da bude angažovano, i moramo da znamo da li tamo gde se selite postoji lift ili ne. Velika je razlika ako se neko seli u zgradu koja ima lift, a stan se nalazi na petom spratu ili to nije slučaj. U drugoj situaciji, to utiče na samu cenu selidbe, koja je viša, ali se o svemu tome obaveštavate na vreme i cena selidbe se ne manja tokom posla.
Ukoliko se baš i pojave situacije koje nisu mogle da budu predviđene, tada ćemo vas o tome informisati, i vi ćete dati dozvolu, ako želite, da se proces selidbe nastavi.